Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 24 februari 2013

Reflektion på väg

                                           På väg
kallar jag denna häftiga bild, väg är vi alltid i livet från ett ställe till ett annat. I tanke eller handling.

Idag gräver jag nämnligen i säcken bland alla häftiga bilder Richard tagit på våra resor. Denna bild (från Sicilien) av en ny byggnad, leder tankar på många håll tycker jag. Richard själv tycker att det ser ut som ett stort rymdskepp som lockar in människor!

Har kommit hem från promenad ute i blåst och blötsnö, och kan bli riktigt varm av minnen runt den härliga resan! Snart väntar ett varmt skönt bad.


Hoppas på en fortsatt trevlig söndag!
Kram Helen

7 kommentarer:

  1. Jättefin bild och reflektion. Här ska det bastas i vedeldad bastu och ev. en snörullning på det..vi får se. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. VILKEN härlig bild! Urläcker.... Det är sådana där tillfällen som man bara inte får missa :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig bild, den ser nästan lite galen ut.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men du vilken häftig bild, gillar den skarpt!
    Härligt med bad, jag har precis klivit upp ur ett :).
    Ha det toppen! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  5. Häftigt med speglingen!
    Man har ju en hel del bra bilder i arkivet :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Verkligen häftig bild! Visst är det roligt att gå genom gamla arkiv och hitta bilder (och minnen) som man nästan glömt av :)

    ha det fint! Kram Anna

    SvaraRadera
  7. bilden fick mig att tänka på folk som är på väg in i arken. fast de var visst inte så många då.
    ~M~

    SvaraRadera