Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 13 september 2013

Liteavarje!




Lite av det som pågår i min lilla verkstad för tillfället! Nya makraméarmband som precis sett dagen, nytt tenntrådsarmband och "stjärnfall" som jag kallar mina silverringar. Älskar att vara inne i sådana här skapande perioder! Imorgon tar jag dock lite "fritt" för att jobba timmar på boende för förståndshandikappade som jag brukar göra lite då och då, också ett härligt jobb. Söndagen är ännu ett "ovikt blad," skönt att ha det så också ibland!

Ha det gott!
Kram Helen




7 kommentarer:

  1. Så himla fina armband du gjort!!!
    Duktig du är;).........
    Ha en trevlig helg!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Åhhh va fint, gillar allt men speciellt ringarna eftersom jag är inne i en stjärnperiod :)
    Kan man se priser någonstans?
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jättesnyggt! Både armbanden och ringarna!

    Trevlig helg

    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  4. Oj så mycket fint!!

    Njut av helgen... KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. WOW vad fina!!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera