Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 19 juni 2013

Stadspromenader



 






Härliga dagar på stan gillar 
jag ibland! Bara gå och strosa runt, titta på folk och ta en fika i solen. Lite härliga marokanska inredningsdetaljer är roligt att kolla på. Men ack så dyrt, när man vet vad det kostar på plats. Någon gång drömmer jag om att åka med husbilen till Marocko, stanna ett tag och ta med massa härliga inrednings-saker. Har alltid älskat den stilen!

Fiskbutik med massa goda specialiteter. Men, till slut blev det en underbar Indisk restaurang på söder. Kan varmt rekommendera detta ställe om man gillar det Indiska köket:  Indiska Källaren Ölandsgatan 44 Stockholm. Tänker deffini-
tivt äta där fler gånger!

Ha det gott!
Kram Helen


15 kommentarer:

  1. Underbart med en dag på stan! Indiskt låter gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  2. Det är ju så gott med indisk mat! Och marockanska grejer, det gillar jag också :) Kraaam!

    SvaraRadera
  3. Älskar också att flanera på stan, sitta o titta på folk och indiskt gör jag ofta hemma! Så gott!!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vad myysigt! :)

    Önskar dig en riktigt trevlig midsommar :)
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  5. Marockanska inredning är så himla fint! Men dyrt här i Sverige. Min vänninas man är från Marocko och hon köper alltid med en massa fint.

    Du ser ut att ha det riktigt mysigt!

    Kram Nina

    SvaraRadera
  6. Ja visst är det härligt att strosa runt på stan, lite planlöst utan en massa ärenden att uträtta! Ha det bra! Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Tittar in och önskar dig en trevlig midsommar. Kram Anna

    SvaraRadera
  8. Anonym6/21/2013

    Önskar dig en härlig midsommar
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  9. Kikar in o önskar dig en härlig o fin midsommar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Nu blev jag också sugen på en stadspromenad!

    Ha en fortsatt fin midsommarhelg!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Ser härligt ut!
    Önskar dig en härlig midsommarhelg:)

    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  12. Mmmm....härligt! Älskar också att promenera, titta, njuta, ha tid och insupa allt. Ska lägga det här till min lista på det jag vill göra när jag kommer.

    Hoppas ni haft en härlig midsommar!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  13. Stockholm är en fin stad....har alltid gillar den stan....men nu var det ett tag sedan jag var där....kanske åker vi dit till hösten ;))
    Kramis bia

    SvaraRadera
  14. Härligtmed stadspromenad :-).
    Och vad skoj med husbil och kunna åka runt på olika härliga ställen!
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig dag, älskar att fika o titta på folk.
    Ha det riktigt härligt.
    Kram

    SvaraRadera