Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 4 april 2013

Lättast att lura sig själv . . .





300:-
350:-
Frångår man det ordinära tenntråds armbandet, tycker jag man kan göra det ännu mer. Här med snygga knappar som blir en liten annorlunda detalj!
Just nu är jag i mitt esse med att plocka fram nya modeller inför min kurs. Även om jag tycker att de andra står sig bra fortfarande, särskilt som de finns i så härliga färger numera!


300:-




450:-
350:-











Visste någonstans att det var något annat viktigt som helst skulle göras denna vecka... Tyvärr kom jag på det, d e k l a r a t i o n e n. Man är som sagt allra bäst på att lura sig själv och förtränga sådana "små oviktiga petitesser". Nåja, imorgon får det väl bli då! Nu ska jag kika vidare in hos er!
Vill du beställa av mina armband mailar du mig helenbarck@hotmail.com
Tag ditt handledsmått + 1cm. Ange färg och modell.

Ha det gott!
Kram Helen



6 kommentarer:

  1. Åh, så mycket fint du gör!

    SvaraRadera
  2. Oj så fina de var! Du är jätteduktig och så pysslig!
    Deklarationen, hmmm redan dags!?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Du har så otroligt vackra armband!!!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Du är produktiv! Jag har gjort några sådana smala armband med o utan pärlor.... det är ett roligt pyssel men det tar sin lilla tid! Dina är ju så FINA!!

    Du får inte skrämmas ang deklarationen! Det är lång tid kvar... 2/5! :-)

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  5. Så många fina armband. Kram.

    SvaraRadera
  6. Shit så många fina armband du gjort!!
    Kram o ha en fin fredag! Judita

    SvaraRadera