Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lördag 29 september 2012

Café au lait

Jag håller mej till temat omtyckta drycker för tillfället! Richard är fortfarande fotografen och jag modellen ;-) Detta fotot är taget på ett café i Ottawa Canada som serverade ett kaffe väl värt att minnas! Så här i hösttider är det skönt att krypa upp i soffhörnet med en bra bok, (för tillfället: "Ät mig" av Agnés Desarthe) en god kopp café au lait och lite tända ljus!! Bästa kaffet lagar vi hemma i vår Gaggia espresso-maskin  med egenmalda kaffebönor, som vi köpte vid senaste resan i Frankrike! Mmm. . . mys pys!!

Ha en underbar dag, och njut av stunden!
Kram  Helen




Armband och ring tillverkade av mej www.helenbarck.se

5 kommentarer:

  1. Hej, roligt att du var inne och läste och kommenterade på min blogg! Kaffe, jag älskar alla olika varianter av kaffe:)
    Nu ska jag titta på dina smycken.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar! Jag tittar in på din sida sedan! Roligt att du vill kolla in mina smycken!
      Ha det bra!
      Kram Helen

      Radera
  2. Anonym9/30/2012

    Vilket konstverk du har där i koppen!! :)
    Själv gillar jag latte...mums...med tända ljus och en varm filt omkring sig......
    Bäst att ta vara på stunderna och mysa till det.
    Önskar dig en fortsatt fin helg
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för hälsningen och håller verkligen med om att det är bäst att ta vara på stunderna!
      Kram Helen

      Radera
  3. Vilken vacker latte!! Varmt gott o mysigt!!!
    Lena

    SvaraRadera