Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 18 september 2012

Daglig tillbakablick!

Här sitter jag och poserar i fina klänningen som för tillfället är ett minne blott! Inser att något måste göras, håller liksom på att ta sats inför startskottet. Richard kom precis in efter ytterligare en joggingrunda! Varför har jag så dålig karaktär?! Imorgon, nästa vecka tänker jag hela tiden . . . Tycker bara att jag hela tiden har så mycket viktigare saker att göra än att börja träna!
Ikväll ska jag köra Richard till flygplatsen som jag brukar på tisdagar, för att sedan hämta honom på fredag kväll igen. Sådär har vi hållt på i lite mer än ett år nu, eftersom han har sitt arbete i Stockholm. Där har vi det andra hemmet (husbilen) stationerat och en liten miljöbil att färdas i. Vi har liksom lyckats skapa en hel liten "infrastruktur" för att allt ska flyta och fungera på bästa sätt! Det fungerar också alldeles utmärkt och dessutom kan jag vissa veckor följa med och få lite miljöombyte ;-)
Kanske ska det bli någon av de här dagarna startskottet ska gå för resan nedåt i kilo räknat?! Klänningen väntar . . .

3 kommentarer:

  1. Mycket snygg klänning! Onsdagar är bra dag att börja på... ;)

    SvaraRadera
  2. Njaaa....Säjer du det så!!

    SvaraRadera
  3. What a lovely outfit Helen!!!U look georgeous!! =D

    http://crazyclosetblog.blogspot.com.es

    SvaraRadera