Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 13 september 2012

Färdiga armband

Färdiga armband!
Så här tjusiga blev armbanden! Alltid lika förtjust när jag åstadkommit något jag känner mej nöjd med!
Lika missnöjd när jag gjort något som inte blir så bra som jag önskat. Lite Picasso-varning där faktiskt, jag kan bli på väldigt dåligt humör och hård mot mej själv om jag inte lyckas. Som tur är så kommer min totala envishet bra till pass vid de mindre lyckade resultaten. Det har hänt att jag fortsatt en hel natt igenom med projekt som jag inte varit nöjd med, tills jag lyckas! Många av mina tavlor, smycken, kläder (sömnad) - för att inte tala om om-möbleringprojekt har kommit till på natten! Men just nu  njuter jag som sagt av att vara den mest lyckade personen - åtminstone för en liten tid framöver!
Lite hybris kan väl aldrig vara fel då och då ;-)
www.helenbarck.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar