Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 9 september 2012

Lugnet sänker sej!

Lugnet sänker sej!
Efter en frisk lååångpromenad med mellanlandning på Max, där vi
intog vår söndagsmiddag läsandes diverse delar av dagens tidning
sänker sej lugnet i vårt lilla hem. Richard sitter framför sin dator och
jag framför min, vi trivs bra såhär. Jobba lite, fika och jobba lite igen!
Men, ikväll tänker jag koppla av riktigt med ett härligt hemmaspa i
badkaret, värmeljus och diverse oljor är på plats mmmm. . . .
Efteråt lite manikyr och så ska jag testa nya nagelacket jag fick av min
älskvärda man. Jag som älskar glitter, så han prickade helt rätt!
Isadora,Oasis var visst namnet, bara det!!

Ha en underbar kväll, det tänker jag ha! Imorgon kommer ju värmeböljan säjs det!
Får väl se hur det blir med det ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar