Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 6 september 2012

Varför Helens Universum?

Varför Helens Universum?

Egentligen av den enkla anledningen att denna blogg kommer
att handla om Min Värld i både smått och stort. 
Allt från om mitt älskade eviga smyckesskapande sedan trettio år tillbaka (!)
Allt om min frankophillistiska ådra. Om mitt nyvunna intresse för tarotläggning.
Ibland om min jobbiga följeslagare till sjukdom, trigeminusneuralgi.
Min man och våra resor med det andra hemmet, husbilen!
Flärd, mode, make up och mycket,mycket annat . . .
På bilden ser ni mej Helen, och min vuxna dotter Linda som små siluetter i det
stora universum på Simrishamns strand! En underbar kväll i Juli!
Nu har startskottet för min blogg börjat, och jag påminner mej själv och
alla andra:
"En sjumilafärd börjar alltid med första steget"
 Kram! /Helen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar