Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 7 september 2012

En ny dag

www.helenbarck.se
En ny dag 
Idag är en ny dag på min blogg och i mitt liv . . .En dag som jag tänkt fylla
med lite av varje bla tillverkning av de smala silverringarna som syns på
bilden. Tänkte försöka åstadkomma en sådär tio stycken idag! Får se hur jag
lyckas. För i min värld gör man sej lite redo inför julen nu, och en del julför-
säljning som  följer med detta! Just de här ringarna är 2mm breda, 925k silver
och har lite spår på yta som gör att de glittrar lite extra och kostar 195:-/st!
Mejla mej om du blir intresserad  eller gå in på min webbsida, så löser vi det!
Även om min blogg inte bara kommer att handla om min passion och tillverkning
av smycken, vill jag påpeka att alla smycken som visas här går att köpa.
Vädret är lite mulet och lagom grått idag, passande för lite lödning ;-)
Ha en underbar dag, och fyll den med det som är glädje för Dej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar