Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 17 september 2012

Den underbara tekniken!

Tänk att man faktiskt kan skriva ut ett vackert foto hemma i sin egen färgskrivare och rama in! Något som ter sej helt normalt för mitt idag tio-åriga barnbarn, dagens födelsedagsbarn! Själv känner jag mej som ett megageni varje gång när jag ser mitt foto matas ut ur skrivaren snyggt och prydligt. Jag har nästan levandegjort vår lilla skrivare som lite hostande rosslar igång när jag trycker på start- knappen, för att sedan ställa sej i givaktställning och vänta på att utföra minsta lilla order från mej! Idag blev det ett foto på självaste födelsedagsbarnet, som minne från vår minnesvärda husbils-semester i somras! Tänk vad tekniken är underbar!

1 kommentar:

  1. The little gems of creativity keep emerging on a daily basis, making me think of how it doesn't come out of nothing, but out of stubbornness, desire and determination. Inspiration may rest on talent, but it only gets going through effort. Total calm descends on me when I read your vignettes from daily life, a life that seems to deepen daily. We can only wait for more!

    SvaraRadera